Zo snel mogelijk geleverd
Van Speijk Tweewielers doet zijn best om alle fietsen op tijd en zo snel mogelijk bij u af te leveren, waarbij er gebruik wordt gemaakt van de bezorgdienst DHL. Zodra uw artikel aan DHL is gegeven, kan Van Speijk Tweewielers helaas geen invloed meer uitoefenen op de bezorging. Gaat er iets mis met de bezorging? Neem dan contact met ons op.
Verzenden in doos of rijklaar
De volgende merken fietsen worden altijd in doos geleverd: Altec, Umit, Static, Volare, Spirit.
De volgende merken fietsen worden altijd rijklaar geleverd: Cortina, Alpina, Qwic.
Van fietsen in doos ontvangt u een track en trace code via de mail. Wij hebben geen invloed op de bezorgtijd van uw fiets, maar kunnen u wel meedelen dat DHL fietsen niet in de avond bezorgd. Rijklare fietsen worden per koerier tussen 08.00 en 18.00 bij u thuis bezorgd en is er helaas geen tijdsindicatie beschikbaar. U ontvangt wel bericht over de bezorgdag of spreken dit samen met u af.
Rijklaar ophalen in de winkel
Wenst u één van onze fietsen in doos toch rijklaar op te willen halen in de winkel? Dat kan! Voor slechts 30,- wordt u fiets volledig rijklaar gemaakt en kunt u deze ophalen in de winkel. Er wordt vooraf aangegeven wat de verwachte datum is dat de fiets klaar is. Geeft bij uw bestelling in de opmerking aan dat u de fiets rijklaar wenst op te halen en dat u op de hoogte bent van de bijbetaling. Wij zullen het vervolgens voor u regelen met het betreffende filiaal. Bel, chat of mail met ons voor meer informatie.
Annuleren
Heeft u per ongeluk de verkeerde fiets besteld of wenst u de bestelling te annuleren? Neem dan zo spoedig mogelijk contact op met de klantenservice (link)om dit aan te geven. Wanneer het artikel al is verzonden, kunnen wij helaas niet de bestelling meer annuleren. U komt dan in het retourproces. Wanneer er nog wel de mogelijkheid is om op tijd de bestelling te annuleren, ontvangt u binnen 10 werkdagen uw geld terug of u kiest een andere fiets.
Fiets of accessoire beschadigd ontvangen – Garantie
Mocht het onverhoopt voorkomen dat u uw artikelen beschadigd of incompleet heeft ontvangen, neem dan schriftelijk contact op met onze klantenservice. U versnelt het proces door direct foto’s mee te sturen van de schade of locatie waar u onderdelen mist. Gelieve binnen 7 dagen na ontvangst contact opnemen. Op iedere fiets zit 1 jaar garantie en worden klachten behandeld door de leverancier. Wel zullen wij vragen om foto’s en eventueel filmpjes om het probleem in kaart te brengen en te kunnen beoordelen of het mankement onder de garantie valt, dit is namelijk niet altijd het geval. Zonder foto’s of juist beeldmateriaal kunnen wij uw garantie aanvraag helaas niet in behandeling nemen. De volgende zaken vallen te allen tijden niet onder de garantie: Problemen aan draaiende/slijtende delen, oxidatie-vorming, lekke banden, schades ontstaan door gebruik, het niet tijdig geven van een servicebeurt (3 tot 6 maanden na het in gebruik nemen van de fiets).
Weigeren van pakket
Mocht u om welke reden dan ook het pakket aan de deur weigeren, dan komt het artikel terug naar ons. Wij zullen u de reden vragen van weigering en geven u de keuze of u het artikel alsnog wenst te ontvangen. Hieraan zitten kosten verbonden om opnieuw te verzenden, maar ook de weigering wordt aan u als klant doorberekend. Dit kan oplopen tot wel 30,-
Retour
Lees hier meer over de retourprocedure en hoe het in zijn werk gaat als u een artikel wenst te ruilen.